FAQ

FAQ

1. Ile kosztuje rama do obrazu?

Koszt ramy jest zależny od wielkości obrazu (im większy tym cena jest wyższa), ceny listwy za metr bieżący oraz tego na czym wykonany jest obraz, czy na papierze, wtedy trzeba doliczyć jeszcze koszt szkła i pleców, czy na płótnie, gdzie wystarczy sama rama.

2. Czy muszę przynosić obraz do punktu, czy mogę kupić ramę i umieścić w niej obraz samemu?

Przyniesienie obrazu nie jest warunkiem koniecznym, ale z pewnością ułatwia dobranie odpowiedniej dla niego ramy. Jeśli klient nie chce dostarczyć nam obrazu, to może podać nam tylko jego wymiary i określić, którą chce ramę, a my ją wykonamy. Obie opcje są możliwe, natomiast my polecamy to
pierwsze wyjście.

3. Czy można wypożyczyć wzornik do domu?

Tak, wypożyczamy wzorniki, by klient mógł zobaczyć jak dana rama będzie wyglądała w odniesieniu do reszty pomieszczenia w którym będzie wisieć. Łatwiej wtedy podjąć decyzję. Wzorniki
wypożyczamy na miejscu za kaucję zwrotną – 10zł/szt

4. Czy można zamówić lustro w ramie, czy tylko ramę, a lustro we własnym zakresie?

Posiadamy w asortymencie lustra, więc, jak najbardziej można zamówić komplet – oprawione w
wybraną u nas ramę lustro.

5. Czy jeśli mam własną ramę, to wstawicie w nią lustro?

Tak. Wstawiamy lustro w ramę klienta, warunkiem jest tylko kształt, czyli prostokąt.

6. Czy montujecie lustra u klienta?

Nie świadczymy usług montażu

7. Jakich rodzajów luster używacie?

Używamy jednego rodzaju lustra, jest to standardowa 4mm tafla z zieloną folią z tyłu.

8. Z jakiego materiału są listwy?

Listwy jakie posiadamy są drewniane, głównie sosnowe, choć jest też część ram z drewna
egzotycznego, gdyż sprowadzamy je z zagranicy.

9. Czy posiadacie passe – partout?

Tak, mamy w ofercie passe – partout, o różnych kolorach i fakturach.

10. Jaki jest termin realizacji usługi?

Zamówienia realizujemy do 2 tygodni.

11. Jestem artystą/prowadzę galerię, potrzebuję stałych, szybkich realizacji, czy to możliwe w waszej
firmie?

Oczywiście, bardzo chętnie współpracujemy z artystami, mamy dla nich specjalną ofertę, dlatego
zapraszamy do takiej współpracy. W celu omówienia szczegółów zapraszamy do kontaktu
telefonicznego lub e-mailowego.

12. Gdzie znajdują się wasze punkty?

Jeden punkt znajduje się przy CH Korona, w budynku Castoramy, przy Krzywoustego 126a
Drugi znajduje się w CH Arena stanowisko 77-78, przy Komandorskiej 66. Oba punkty są we
Wrocławiu

13. Chcę zamówić duże lustro, czy dostarczycie je pod wskazany adres?

Tak, świadczymy usługi transportu na terenie Wrocławia i okolic.

14. Czy można zamówić samo szkło, hdf, lustro lub passe – partout?

Tak, można zamówić u nas tylko jeden element oprawy.

15. Czy w punktach można płacić kartą?

Tak, mamy terminal.

16. W jakich godzinach pracujecie?

Punkt w Castoramie pracuje: pon – pt 11-20, sob 9-17, a punkt w Arenie: pon – pt 10-17.

17. Czy wykonujecie owalne ramy lub ramy o nietypowych kształtach i kątach?

Nie, w naszej ofercie są tylko ramy z kątem prostym